آگهی تلویزیونی گروه مسیحی LAMBASTS با نماد ژیمناستیک سیمون بیلز – اخبار ورزشی RT

سیمونه بیلز زیبا ترین ژیمناست آمریكایی پس از آنكه یك گروه مسیحی خواستار پایان دادن به تبلیغات خود در Uber Eats با جاناتان ون نس شد ، خود را در آب داغ دید زیرا این “برنامه LGBTQ را به خانواده ها فشار می آورد”.

این قهرمان چهار بار المپیک با ستاره “Queer Eye” ون نس ، که خود را به عنوان همجنسگرا و غیر دودویی معرفی می کند ، همکاری کرد تا در تبلیغات Uber Eats ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: “آیا آنها نمی توانستند یک عکاس سیاه پوست استخدام کنند؟” جنگجویان عدالت اجتماعی در فیلم جلد Vogue سیمون بیلز سوراخ هایی انتخاب می کنند

در یک سری تبلیغات ، قهرمان چندگانه جهان مهارت غلت خوردن را نشان می دهد و در حالی که لباس های مخصوص لباس را به تن می کند ، درباره وعده های غذایی با ون نس بحث می کند.

این تبلیغ باعث خشم گروه مسیحیان یک میلیون مادری شد که از این شرکت خواستند تا نمایش ویدیویی را که ادعا می کنند متوقف کند “شستشوی مغزی بینندگان

Uber Eats به جای اینکه مخاطبان با جذابیت در یک سبک زندگی LGBTQ اشتهای خود را از دست بدهند ، باید بر روی آنچه انجام می دهد تمرکز کند و در مورد موضوعات بحث برانگیز بی طرف بماند ،”مدیر گروه مونیکا کول در نامه ای خطاب به اعضای یک میلیون مادر نوشت.

تماشای کسی که با لباس های جنس مخالف اطراف خود را خسته می کند “هم مضر است و هم” فریاد می زند لیبرال، “کول در ادامه گفت.

حمایت از دستور کار LGBTQ در مقابل بی طرف ماندن در جنگ فرهنگ ، کار بدی است. اگر مسیحیان نتوانند بی طرفی شرکتی را با Uber Eats و Uber پیدا کنند ، آنها با پول خود رأی می دهند و از شرکت های بی طرف حمایت می کنند

بیلز سریع واکنش نشان داد و تأکید کرد که او همیشه از جامعه LGTBQIA پشتیبانی خواهد کرد و قول می دهد تبلیغات بیشتری در دفاع از خود انجام دهد.

دنیایی که در آن زندگی می کنیم مرا ناراحت می کند ، اما من x1000000 تبلیغات تجاری بیشتر با شما انجام می دهم تا همه را خسته کنم! LGBTQIA همیشه از حمایت های اجتماعی من برخوردار خواهد بود و از آنها استقبال می کنید،” او نوشت.