بارسلونا به دلیل فروش 20 دلار ماسک صورت به دلیل هواداران باشگاه مبنی بر دریافت پول در COVID منفجر شد – RT Sport News

به هواداران بارسلونا این فرصت داده می شود که با خرید ماکت هایی از ماسک هایی که تیم و کارمندان این تیم برای آموزش دارند ، ظاهر قهرمانان خود را دوباره بسازند – اما منتقدین می گویند که این محصولات از COVID-19 سود می برند.

در حالی که برخی از رقبای اروپایی بارسلونا حدود یک چهارم قیمت ماسک ها را پرداخت کرده اند ، قهرمانان حاکم بر لالیگا برای هر کالایی که برای محافظت در برابر انتقال COVID-19 طراحی شده است ، درخواست 18 یورو (حدود 20 دلار) را دارند.

بارسا طرفداران گسترده جهانی خود را برای خرید پوشاک تشویق کرد و یک گالری از چهره های معروف پوشیده از ماسک های جدید ، از جمله امضای مهم تابستانی Frenkie De Jong و Antoine Griezmann را که بازوهای خود را در کنار یکدیگر ایستاده بودند ، تهیه کرد.

این باشگاه در حال تبلیغ ماسک های پنبه ای ارگانیک است که در دو رنگ و یک طراحی ورزشی طراحی شده از امثال لیونل مسی در عمل وجود دارد ، زیرا در صورت فرسودگی تا 40 برابر حد توصیه شده ، کمتر از نیمی درصد به ازای هر مصرف را خرج می کنید. .

بعد از دیدن فیلم بازیکنانی که در ماسک به ثمر می رسند و یک پیام بازاریابی با آنها تماس می گیرند “بهترین دفاع” ، پیروان تلاش های مدعیان لیگ قهرمانان اروپا را برای تبلیغ کالاهای جدید خود در توییتر روشن کردند ، که شامل عکسی از تمرین مهاجم ستاره مسی بدون ماسک در روز چهارشنبه بود.

“شما برای ایجاد پول و خرید بازیکنان بی فایده از هر موقعیتی استفاده می کنید.” یک بدبین پاسخ داد ، و دیگری اضافه کرد: “آنها با موفقیت همه گیر را به یک تجارت تبدیل کرده اند.”

برخی از هواداران گفتند که این ماسک ها بخشی از یک برنامه ناامیدکننده برای درآمدزایی در کلوپ است که سال گذشته حدود 912 میلیون دلار درآمد کسب کرده و آن را به عنوان پردرآمدترین لباس فوتبال در جهان بدست آورد.

بنا به گزارش ، بارسلونا به دلیل تعلیق فوتبال در طول همه گیری ، بیش از 110 میلیون دلار از دست خواهد داد و بسیاری از هواداران خاطرنشان کردند که غول های اسپانیایی می توانند با هدف تأمین اعتبار یک بند آزادسازی تقریباً همان مبلغ را برای هدف انتقال فعلی لاوتارو مارتینز کمک کنند.

هواداران می توانند رنگ Senyera پرچم کاتالونیا یا طرح آبی و مایل به کیت خانه های این باشگاه را انتخاب کنند و قیمت برای ماسک های کوچکتر برای کودکان و کودکان نوپا یکسان است.

در مورد درآمد حاصل از هرگونه خیرخواهانه ، هیچ اشاره ای به افزایش قیمت ارز صورت نگرفت ، اگرچه بارسلونا در تلاش برای کمک به اقدامات مراقبت های بهداشتی در طول بحران نقش داشته است.




همچنین در rt.com
فوتبالیست های رومانیایی به دلیل تف و یا دمیدن دماغه در زمین ، طبق برنامه ای برای از سرگیری ورزش پس از COVID-19 با 12-MAN BAN روبرو هستند.



ماه گذشته ، این باشگاه فاش کرد که بنیاد بارسلونا مبلغی را که از فروش حق انتشار نام خانوادگی فصل بعد در خانه معروف خود در کمپ نو نو نسبت به “پروژه های تحقیقاتی و مبارزه با همه گیر در سراسر جهان.”

در لیگ برتر لیگ لیورپول که فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی قابل توجه لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را شکست داد ، بسته ای از چهار ماسک به رنگ 16 پوند (حدود 19 دلار) در رنگ های باشگاه در دسترس است ، به این معنی که هر پوشش قبل از ارسال کمتر از 5 دلار است.




همچنین در rt.com
‘استفاده از جواهرات تاج ما برای کمک به جنگ’: بارسلونا برای فروش حق نامگذاری کمپ نوو برای جمع آوری بودجه برای نبرد کروناویروس



سرخ ها همچنین طرفدارانی را انتخاب می کنند که ماسک هایی را برای توزیع آنها به دلایل محلی تهیه می کنند ، در حالی که باشگاه بوندسلیگا دورتموند برای هر 5 پوند (6 دلار) ماسک هایی در رنگ های زرد خود تولید کرده است.

بارسلونا اولین باشگاهی نیست که درمورد موارد خرید باشگاه مربوط به COVID-19 اختلاف نظر داشته باشد. هفته گذشته باشگاه انگلیسی پورتسموث مجبور شد بیانیه ای صادر کند و توضیح دهد که چگونه سود حاصل از فروش ماسک های مارک باشگاه ، با قیمت 10 پوند هزینه می شود.




همچنین در rt.com
مسی در حالی که بازیکنان با 70 درصد کاهش دستمزد موافقت می کنند در هیئت مدیره بارسا حضور پیدا می کند تا کارمندان این باشگاه با کاهش حقوق مواجه نشوند