دیده بان آمریکایی تبلیغاتی را جلب کرد که ستاره NBA جیمز را به ریاکاری درباره چین متهم می کند – RT Sport News

طراحان مجموعه ای از بیلبوردهای غول پیکر که لبرون جیمز را متهم می کنند که نتوانست در مورد نقض حقوق بشر در چین صحبت کند ، توسط یک شرکت علامت دار خنثی شده و با ادعای کفش های کتانی او “کار برده” به او ضربه زدند.

مسئولان مرکز حقوقی و سیاستگذاری ملی (NLPC) گفتند که توجه آنها به کفش های پردرآمد فعال اجتماعی جیمز ، ساخته شده توسط نایک و تولید شده در چین ، حاوی پیامی است که “برای سرکوب بسیار مهم است”.

آنها امیدوار بودند که هزینه کنند “چند صد هزار دلار” روی پنج بیلبورد نزدیک حباب NBA در اورلاندو ، نشان می دهد که جیمز با پرچم چین دهان و کلمات خود را پوشانده است “سکوت خشونت است”.

بر اساس گزارش ، تبلیغات تبلیغاتی بیلبورد Outfront Media از اینكه تبلیغات باعث ناراحتی ثروتمندترین بازیکن بسكتبال در جهان شود ترس داشتند نیویورک پست.

تیم اندرسون ، از مرکز ، به پست گفت: “بسیار شگفت آور است که لبرون جیمز می تواند یک عمارت بورلی هیلز 36 میلیون دلاری را از یک حباب طراحی شده برای قطع او از جهان خارج خریداری کند ، اما او نمی تواند راهی برای حمایت از حقوق اساسی بشر برای همه مردم ، از جمله کسانی که تحت کمونیست رنج می برند ، پیدا کند. رژیم چین. “




همچنین در rt.com
رهبر معترضان هنگ کنگ ، لبران جیمز ، ستاره NBA را به خاطر هدف سیاه ، اما نه ضد پکن ، مورد انتقاد قرار داد



جیمز وزن خود را پشت کمپین Black Lives Matter گذاشت و میلیون ها دلار در کمپین هایی برای بهبود برابری نژادی در ایالات متحده سرمایه گذاری کرد ، و 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در طرح های عدالت و آموزش اجتماعی و نژادی که نایک در اوایل سال جاری اعلام کرد ، همراه بود.

وی کمتر از اعتراضات برجسته حقوق بشر در هنگ کنگ حمایت می کند و ادعا می کند که داریل موری مدیر کل هیوستون راکتس “در مورد اوضاع آموزش ندیده بود” وقتی سال گذشته از طرفداران دموکراسی خواه در آنجا حمایت کرد.

ماه گذشته ، هنگامی که حمایت خود را از آدریان ووناروفسکی ، گزارشگر بسکتبال ESPN که بعد از نوشتن نامه تعلیق شد ، تعلیق کرد ، بسیاری از طرفداران بسکتبال در هنگ کنگ را عصبانی کرد. “f * ck you” به سناتور آمریكایی جاش هاولی در نامه ایمیلی درباره انتقاد این مقام از روابط NBA با چین.

جیمز طلسم لس آنجلس لیکرز در گذشته برای ارتقا brand نام تجاری مربیان خود به عنوان بخشی از قرارداد مادام العمر یک میلیارد دلاری خود با نایک به چین سفر کرده است.

NBA باهوش برند کاملاً آگاه خواهد بود که هرگونه خرابی در روابط با پکن احتمالاً توانایی نایک در فروش محصولات در بازار عظیم چین را تحت تأثیر قرار خواهد داد.




همچنین در rt.com
‘He’s a woke little b * tch’: Colby Covington دشمن مورد ضرب و شتم تایرون وودلی را خرد می کند ، در “لبرون جیمز” و BLM “بدون مهره” رکابزنی راه اندازی می کند



“آنها فکر کردند که ما او را جدا می کنیم و می ترسیدند که این آگهی به احساسات لبرون آسیب برساند ،” تیم کرامر ، از شرکت تبلیغاتی مستقر در LA ، که تبلیغات را ایجاد کرده است ، توضیح داد و افزود که Outfront بازگشت تماس ها و ایمیل ها را متوقف کرده است زیرا تصویر جیمز روی طرح بود.

“اما ما هرگز به دنبال شخص لبران جیمز نبودیم. ما به دنبال مارک او بودیم.”

این مرکز گفت که کفش های کتانی مورد تأیید جیمز ، که ارزش خالص وی 480 میلیون دلار تخمین زده می شود ، توسط “کار برده” چینی تولید شده است.

پست گفت که Outfront و James درخواست اظهارنظر نکرده اند ، اما سخنگوی نایک در پاسخ به ادعاهای مربوط به مربیان ، که جفتی حدود 200 دلار می فروشند ، گفت که این شرکت “گزارش های مربوط به کار اجباری را بسیار جدی می گیرد”.

پیتر فلاهرتی ، رئیس NLPC ، گفت: “وقتی صحبت از حقوق بشر در چین می شود ، سکوت در واقع خشونت است.

“ما باید بتوانیم بدون این سانسور ، لبران را به ریا و نفاق دعوت كنیم.”




همچنین در rt.com
“It p * ssed me off”: لبرون جیمز پس از SNUBBED برای جایزه NV MVP تخلیه می شود