“چرخش پایین ، ارابه شیرین” نه بیشتر؟ طرفداران راگبی انگلیسی ممکن است از خواندن نماد “سرود” بر سر لینک های برده داری ممنوع شوند – RT Sport News

در میان گزارش ها مبنی بر این که طرفداران ممکن است بخاطر اهمیت آن برای مسائل عدالت نژادی ، از خواندن این آهنگ ممنوع شوند ، سرنوشت انگلیسی راگبی انگلیسی در حال بررسی سرودهای انتخابی تیم ملی ، تألیف شده توسط یک برده آزاد شده است.

اتحادیه فوتبال راگبی (RFU) اعلام کرد که چنین بوده است “نقد و بررسی … ارابه پایین شیرین ، چرخان” آهنگی که بیش از سه دهه از جمله سرودهای جهانی راگبی 1991 سرود حزب ملی انگلیس بوده است.

این ترانه حداقل از اواخر دهه 1980 یک نمایش ثابت در صحنه راگبی انگلیس بوده است. در آن زمان ، طرفداران انگلیس به تصویب رسیدند که برای تشویق دو وینگر سیاه ، کریس اوتی ، و به ویژه برای مارتین آفیا که به دلیل صاعقه خود پس از درام تاریخی انگلیس در سال 1981 “ارابه های آتش” به او لقب “ارابه” داده بود.




همچنین در rt.com
“اگر من می گفتم در فروشگاه های سیاه فروشگاه نباشید ، من باید منتقدان باشم:” خشم به سخنرانی “زندگی” مشکی زندگی جوشوا پاسخ می دهد



متن این ترانه ، که در نیمه دوم قرن نوزدهم توسط والیس ویلیس نوشته شده است ، یک برده سیاه آزاد در آنچه که اکنون در شهر چوکتاو در اوکلاهما وجود دارد ، نوشته شده است و در اصل هیچ ارتباطی با راگبی یا هر نوع ورزش نداشت. علاوه بر این ، برخی معتقدند که حاوی مرجع کاملاً محجبه ای به جنبش آزادی با هدف کمک به سیاهپوستان برای فرار از برده داری است. این ترانه در حین جنبش حقوق مدنی دهه 1960 برجسته شد و اجرای آن توسط تعدادی از هنرمندان انجام شد.

طبق گفته اتحادیه ، مسئله اصلی این است که طرفداران موسیقی که کمربند را کمربند می کنند ، معمولاً هیچ تصوری درباره منشاء واقعی آن ندارند.

“آهنگ” چرخش کم ، ارابه شیرین “مدتهاست که بخشی از فرهنگ راگبی است و توسط بسیاری از آنها که هیچ آگاهی از ریشه و حساسیت های آن آگاهی ندارند ، خوانده می شود.”

RFU اظهار داشته است که ما برای دستیابی به تنوع باید کارهای بیشتری انجام دهیم و مصمم هستیم سرعت را تغییر داده و رشد آگاهی را تسریع کنیم

این بیانیه پس از کشته شدن مرد سیاه پوست غیر مسلح جورج فلوید در ایالات متحده در اواخر ماه مه موجب اعتراض به زندگی جدید در اعتراضات مربوط به زندگی سیاه شد. این اعتراضات و ناآرامی ها از آن زمان تا کنون بر سر مرزهای ایالات متحده سرایت کرده و گذشته استعماری انگلیس را در کانون توجه قرار داده است.

اظهارات RFU نیز اندکی پس از آن ، مارو ایتو ، ستاره راگبی انگلیس ، در مصاحبه ای در اوایل این هفته به دیلی میل گفته است که او این موضوع را در نظر می گیرد “زمینه” از آهنگ به “بغرنج.”




همچنین در rt.com
راجر گودل ، رئیس NFL ، تیم ها را تشویق می کند تا کائپرنیک را کنار بگذارند … اما این ستاره تبعیدی کجا می تواند پایان یابد؟



در همین زمان ، Itoje ، که در لندن به دست والدین نیجریه متولد شد ، گفت که او اعتقاد ندارد که کسی از او پناه می برد “قصد مخرب” هنگام خواندن آن

اخباری مبنی بر دلسردی طرفداران و یا ممنوع بودن آواز سرود ، واکنشهای مختلفی را به صورت آنلاین به همراه داشته است.

در حالی که برخی مانند بریان مور ، بازیکن سابق اتحادیه راگبی انگلیسی ، از این ممنوعیت احتمالی حمایت کردند و استدلال کردند که “جهان به پیش رفته است” و “چیزهایی که در آن زمان عادی بودند لزوماً نباید عادی باشند” ، دیگران موضع RFU را تسلیم شدن در برابر خود می دیدند “بیدار” شد فرهنگ تجدیدنظرگرایانه ، که در آن لحظه به دست آمده است.

“به زودی هیچ چیز باقی نخواهد ماند. ما با تمایل پوچ مائوئیستی زندگی می کنیم تا همه چیز پیش از انقلاب بزرگ بیداری 2020 را از بین ببرد. “ مارتین داوبنی ، عضو پارلمان سابق حزب Brexit ، توییت کرد.

مثل این داستان؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!